۱۳۸۷ شهریور ۱۲, سه‌شنبه

خرد



و امروز در مورخ 00/00/0000 خرد در جامعي مذهبي اسلامي ايراني محاكمه خواهد شد كه شاكي ان طبق معمول ... مي باشد .
مورد شكايت :
ترويج فرهنگه همجنسبازي در جامعه

راهرو دادگاه :
عده اي كثيري از خبرنگاران و مردم در سالن راهرو تجمع كرده اند و منتظر ورود خرد به دادگاه مي باشند و هر يك چيزي مي گويند و كه در اين بين خرد با لباسي سپيد وارد دادگاه مي شوند و هجوم خبرنگاران و مردم به سوي او

جلسه دادگاه :
قاضي وارد مي شود و همگان قيام مي كنند و...
خرد در جايگاه متهم حاضر مي شود
قاضي : خرد شما به ترويج فساد و همجنسبازي در جامعه متهم هستيد و شاكي شما .... مي باشد در دفاع از خود چه مي توانيد بگوييد :
خرد : به نام آفريدگار حكيم
من نه تنها اين موارد را قبول ندارم بلكه معتقد مي باشم با متهم كرد خرد در جامعه خويش شما باعث ترويج فساد در اين جامعه مي باشد . جناب آقاي قاضي من نه كسي را به فساد وهمجنسبازي دعوت كردم بلكه آدميت را به مرحله انسانيت رساندم من انسانهاي همجنسگرايي را كه در شناخت هويت خويش دچار مشكل شده بود راهنمايي كردم آنها دانسته بود با اطرافيان خويش تفاوت هايي دارد ولي هيچ كسي اين تفاوتها را درك نكرد شما آنها را منحرف و بيمار مي خوانديد و من به آنها چيزي نگفتم جز اينكه عقل خوش را بكار بگيريد .آقاي قاضي يك سوال از شما دارم ابراهيم چگونه خداي خويش را شناخت آيا ابراهيم از روي عقل و خرد به پروردگار خويش نرسيد در حالي كه اطرافيان او چيزهايي ديگر مي خواستند . آري اين دوستان نيز همانند ابراهيم ،‌گاليله و حلاج و ... مي باشند كه در آن روزگار ها نيز خرد بزرگ را به دادگاه كشاندند و امروز بعد از هزاران سال بار ديگر خرد را متهم مي كنند .آقاي قاضي چون شب سياه و روز سفيد است آيا مي توان بگوييم شب دچار اختلا ل است بيمار و ناقص .
و در آخر من نه فاسد بلكه من مروج فرهنگ يكتا پرستي مي باشم چگونه يك انسان كه هويت خويش را نشناسد نمي تواند خداي خود را بشناسد آنها به كمك من هويت خويش و همجنسگرا بودن خويش و به كمك هويت خويش خداي خويش را خواهند شناخت .
.
.
.
پس از تشكيل چند جلسه دادگاه و راي قاضي خرد در جامعه مذهبي ايران به دار آويخته شده و از آن پس جهل جايگزين خرد شد .

هیچ نظری موجود نیست: