۱۳۸۷ مهر ۲, سه‌شنبه

روحانیت و همجنسگرایی

توضیح :متن زیر را بارها در وبلاگهایم قرار داده بودم ولی چون وبلاگهای قبلیم مسدود شده بودند دوستان خواهش کردند که این متن را دوباره بگذارم
روحانیت و همجنسگرایی
همواره برایم جالب بود که بدانم روحاینون جامعه چه نظری نسبت به همجنسگرایی دارند اگر آن را بیماری می دانند چرا درمان آن را نمی گویند و اگر بیماری نیست چرا با آن مخالفت می کنند بنابراین مدتی پیش برای سایت آقای فاضل لنکرانی ایمیلی زدم و توضیحاتی نوشته و جواب خویش را نیز گرفتم!!!
نامه من :
سلام من پسري ??ساله و همجنسگرا مي باشم آقايان از طرفي نزد چند دکتر روانپزشک مراجعه کرد ه ام که اين مورد را نه تنها بيماري نمي دانند بلکه آنرا کاملا طبيعي مي دانند و يکي از دکتران نيز با اينکه آن را بيماري نمي دانست ولي باز قرص هاي هورموني برايم تجويز کرد و لي با مصرف اين قرصها هيچ تغييري در من صورت نگرفته و تنها ميل جنسي من بيشتر شده ولي تغيير نکرده از طرفي به يک دوگانگي ميان دين و عقل خویش رسيده ام. آقاي لنکراني آيا ديني که تکلبف پيروانش را مشخص نکرده بايد به آن دين اعتقاد داشت . آقاي لنکراني مي خواستم نظر شما را نسبت به همجنسگرايي بدانم اگر شما آن را بيماري مي دانيد پس درمان آن چيست ؟
جواب:
بسمه تعالی - سلام علیکم
لواط يکي از زشت ترين و قبيح ترين گناهان کبيره است و در اسلام مجازات شديد براي لواط کار چه فاعل باشد و چه مفعول باشد در نظر گرفته شده است. حکم لواط افراد بالغ در صورتي که براي حاکم شرع ثابت شود قتل است و حاکم شرع مخير است که اورا به يکي از راه هاي زير به قتل برساند:
1- گردن اورا با شمشير بزند2- او را با دست و پاي بسته از بلندي مانند قله کوه و امثال آن پرتا کند.3- او را رجم ( سنگسار) کند تا بميرد4- اورا در آتش بسوزاند تا بميرد.البته اين حکم درصورتي جاري مي شود که براي حاکم شرع با شرايط آن ثابت شود هرچند راه اثبات آن بسيار سخت و مشکل مي باشد. درهرصورت هم جنس بازي علاوه بر آنکه از نظر اسلام و همه اديان الهي وحتي عقلاي عالم کار زشت وناپسندي وبرخلاف فطرت و طبيعت انسان است. ما نمي دانيم شما نزد چه دکتري رفته ايد که اين مسئله را يک امر طبيعي دانسته است ولي درهرصورت اين کار برخلاف فطرت انسان است وازاين کار فورا بايد توبه کنيد و نزد پزشک متخصص ومؤمن برويد تا براي شما داروي تجويز کند که از اين مرض نجات پيدا کنيد. هرچند گناه شما زشت و سنگين مي باشد ولي بدانيد که رحمت خدا بالاترو بزرگتر از همه چيز است واگر واقعا توبه کنيد و از خداوند هم طلب بخشش کنيد خداوند هم انشاء الله شمارا مي بخشد بشرط آنکه دوباره به اين مرض خود راگرفتار نکنيد. موفق باشيد.
----------------------
جواب این حاج آقای که کتاب توضیح المسائل آن را در خانه خویش نیز بارها دیده ام من را بسیار متعجب کرد ( تعجبی همراه خنده. خنده ای تلخ از مجازاتهایی که بیان کرده ) بسیار جالب است که آنها من را مریض می خوانند ولی درمان آن را نمی گویند و به گقتن پزشک متخصص و مومن اکتفا می کنند . ونمی دانم که چرا؟ من از همجنسگرایی سخن می گویم و او از لواط آیا مگر رابطه مقدس دگرجنسگرایی با رابطه زنا برابر است که رابطه مقدس همجنسگرایی با لواط برابر باشد

۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
یه بار گفتم
موسی به دین خود عیسی به دین خود
بدرود