۱۳۸۷ بهمن ۵, شنبه

دوستان عزیزم این وبلاگ به آدرس neveshtehgah.blogfa.com انتقال یافت .

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام

امیدوارم حالت خوب باشه ودر زندگی موفق باشی
من وبلاگت رو به طور تصادفی پیدا کردم و متنش رو خوندم
وبلاگ جالبی هستش و در نوع خود بی نظیر هستش
من تو رو درک میکنم با اینکه نه همجنسگرا هستم و نه بچه باز
و برای من جالب بود که خودت رو توانستی از گناه دور کنی
توی زندگی ما یه لحظه هایی هست که دوست نداریم اون رو باکسی تقسیم کنیم و اون تنهایی هستش
توی همین تنهایی هستش که ما ادمها بهترین و بزرگترین تصمیمات زندگی خودمان رو در اون میگیریم
میدونم که اکثر وقتها تنها بودی و هستی و نمیتوانی احساسات خودت رو بیان کنی
همیشه موفق و سر بلند باشی

علیرضا

Unknown گفت...

سلام
من علاقمند شدم پست‌هاتون را دنبال کنم
ولی ظاهراً وبلاگتون توی بلاگفا بسته شده
یعنیدیگه ادامه نمیدین یا آدرستون را باز تغییر دادین؟

ناشناس گفت...

می شه با من تماس بگیری
09397881996
واقعا از طرز فکرت خوشم اومد چون یه روزایی خودم اینطوری بودم
ahuraa_tanha
ایدی من هست