۱۳۸۷ دی ۲۰, جمعه

غزه



غزه چيست ،‌غزه ،غزه ،‌نكند اين غزه همان آدامس محلي رايج در خوزستان باشد !!! حماس چيست و صهيونيست كيست . به من مربوط نيست كه در غزه كودك و يا زني مرده است به من چه زنان و كودكان غزه روزانه در حال مرگ هستند . آري آيا اين مسائل به من مربوط مي شود كه بخواهم براي مرگ يك جسم گريه كنم و آن را عاشورايي ديگر نامم .
اگر در غزه جسمي در حال مرگ است در ايران خودمان علاوه بر جسم روح نيز به دار آويخته مي شود آيا دوستانمان بجاي قرار دادن عكسهاي كودكان غزه ،‌ عكسي دلسوزناكتر نيافتنه اند كه بتواند اشكهايمان را جاري سازد . اين چه رسم غلطي است كه مرگ را فقط براي جسم مي دانيم و روح را عاري از مرگ اما دوستان عزيزم آن چه براي من دلسوزناكتر خواهد مرگ جسم نيست مرگ روح است مرگي كه در ايران عزيزمان بارها تجربه كرده ايم ولي هيچگاه پيراهن عزا بر تن نكرده ايم و اشكهايمان را جاري نساخته ايم . من براي كودكان غزه عزا نمي گيرم من براي مرگ روحي دوستان همجنس گرا خويش درعزايم كه اين مرگ را هموطنانمان خويش بر آنها تحميل كرده اند نه صهيونيست ها .


۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیزم
در مورد اینکه مرگ روح را نایده میگیریم و مرگ فقط در نابودی جسم میدانیم کاملا موافقم و نشان از نکته بینی شما داشت دوست عزیزم ، ولی خوب مرگ هر انسانی از هر بعد آن چه مادی چه روحی در هر نقطه دنیا با هر نژادی دردناک است
و در مورد نظرتان که لطف کرده بودید در وب من گذاشته بودید عرض کنم فهیم جان . منظور شما از اوامر الهی کدام هست ؟ آیا آن حکایات از حضرت آدم گرفته تا ... در مورد زنای با محارم جز اوامر الهی هستند ؟ به نظر می رسد داستان حضرت آدم از مرحله آفرینش انسان و ( که ابتدا آدم آفریده شده بعد از آن از دنده چپ آدم حوا ) فرود آمدن آدم به عنوان اولین انسان روی زمین و به دنبال آن بقای نسل آدم که به اجبار باید زنای با محارم باشد نه با عقل نه با دین الهی نه با تاریخ کره خاکی نه با نظریه داروین نه با علم زیست شناسی امروز و نه با اوامر الهی و شاید چیزهای دیگر هماهنگی ندارد . من از زنای با محارم لوط با دخترانش از این بابت تعجب کردم که چطور زنای با محارم در نزد خدا گناه محسوب نمیشده که بخاطرش قوم لوط را عذاب ندهد اما همجنسبازی ( نه همجنسگرایی ) برای خدا گناه محسوب میشده ؟!! در حالی که امروزه میدانیم همجنسگرایی از نظر علمی گرایشی ذاتی و طبیعی است که در برخی افراد بطور مادرزادی وجود دارد و این چیزی نیست که خدا از آن بیخبر باشد چون خود خدا خالق همجنسگرا بوده چه در زمان قوم لوط چه قبل از لوط و چه بعد از لوط و این حقیقت درستی و صحت داستان لوط را زیر سوال میبرد . که توسط دوست عزیز سپنتا به خوبی اشاره شده و در واقع به قول خودتان تجاوز همان علت اصلی خشم خدا بر قوم لوط بوده نه گرایش جنسی . و اما راجع به این حرف که ( از بیخ عربی ) عزیزم بنده هیچ قصد و غرضی نداشتم منظورم از بیان اون جمله کاملا روشن بوده که خطاب به مخاطبم گفتم وگرنه کاملا روشن است که شعور و درک ربطی به نژاد ندارد و حتما جمله خودم را اصلاح خواهم کرد دوست عزیز بابت توجه تان ممنونم این نکته شما هم بسیار ارزنده بود در امر فرهنگ سازی حتی در بیان کلام که شخصا متشکرم از شما

ناشناس گفت...

salam hossein azez
motshakeram be khater deghat shoma va etelaate mohem shoma
dar mored chize keneveshte bodi faghat mekhastam be en mored eshare konam tanha chizi ke baes narahaty man shod sokhtan dostan hamjensgera dar mohet park bod kholase harchi bashe ma hame hamjens gera hastem va baray peda kardan kasi ke mesl khodemon bashe bayad makani bashe ke ma betonem rahat tashkes bedem taraf moghabel ma ham mesl khodemon hast mesl keshvaray khareji ke baray khodeshon gay club daran ama en makan shode makani baray 1 daste hamjens baz ke mekhan az hamjens bazan soestafade konan on bande khoda ham ke hamjens geras baray erzay khodesh che az lehaz atefy va che az lehaz jensy ben onha mesoze age hamjens geraii sharek dashte bashe man motmaen hastam hata pash ro to on makan nemezare

ناشناس گفت...

help me
please help me
komakam konid. man daram mimiram
komakam konid.
bekhatere ensaniat komakam konid.
in tanha adresame

Mj-miracle.blogfa.com

ناشناس گفت...

کسی نمیدونه این وبلاگ نویس چرا دیگه نمینویسه؟

ناشناس گفت...

کسی نمیدونه این وبلاگ نویس چرا دیگه نمینویسه؟