۱۳۸۷ آذر ۱۶, شنبه

تقاضا از دوستان تهرانی

متن زیر در وبلاگ دکتر اوحدی ذکر شده است از دوستان تهرانی خواهشم می کنم اگر کسی می تواند
در این کارگاه آموزشی شرکت کند . زیرا بسیار برایم جالب است رویکرد پیشگیرانه ودرمانی که جناب آقای دکتر از آن سخن می گوید چیست و کسی از دوستان اگر بتواند گزارشی از این کارگاه را در اختیار سایر دوستان قرار دهد .



نخستین کارگاه آموزشی تخصصی « همجنس گرایی و دوجنس گرایی »

با توجه به رشد نگران کننده ی همجنس گرایی ( هوموسکسوالیتی ) و دوجنس گرایی ( بای سکسوالیتی )!!! - که از پیامدهای ناخوشایند و آسیب زای همه گیری ( اپیدمی ) بحران هویت ( IDENTITY CRISI ) هم هست - نخستین کارگاه آموزشی تخصصی « همجنس گرایی ( HOMO SEXUALITY ) و دوجنس گرایی ( BI SEXUALITY ) » دکتر بهنام اوحدی از تاریخ 5 دی ماه۱۳۸۷ طی هشت ساعت ( دو جلسه ی چهار ساعته ) ، با « رویکرد پیشگیرانه و درمانی »!!! ، برای دستیاران و دانش آموختگان روان پزشکی و دانشجویان پزشکی ، روان شناسی ، مشاوره ، مددکاری ، علوم تربیتی و پیرا پزشکی برگزار می شود.

دانش جویان و دانش آموختگان علاقه مند به شرکت در این کارگاه دو روزه ی « تخصصی و بالینی » می توانند به مرکز مشاوره و آموزش رها ، واقع در تهران ، خیابان فلسطین شمالی ، نرسیده به بلوار کشاورز ، کوی شهید میر سرابی ، شماره ی ۱ مراجعه نموده و یا با تلفن های ۸۸۹۷۱۶۰۷ ، ۸۸۹۵۴۹۲۸ و ۸۸۹۶۴۹۴۳ تماس بگیرند.


به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهی و مدرک معتبر با امتیاز بازآموزی از سوی نظام مشاوره و روان شناسی داده خواهد شد.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
ممنون از جوابت.
در مورد حرفات باید بگم می فهمم ولی خب ...
راستی جایی گه گفتی خیلی نزدیک مدرسه ی منه شاید برم.
فعلا

ناشناس گفت...

سلام
حالت چطوره؟!
باید بگم من خیلی سعی کردم به این جلسه ای که گفتی بروم اما متاسفانه نشد! معذرت!
خودت چی؟! رفتی؟! یا می خوای بری؟!
منتظرم
فعلا بای

ریحانه گفت...

سلام دوست عزیز
من برای شناخت خودم پیش دکتر اوحدی رفتم
ایشون کاملا همجنسگرای یو قبول دارن
نمیدونم منظورش چیه !